Заправка кондиціонера Хмельниччина-АВТО

Система кондиціонування повітря в Вашому автомобілі працює на спеціальній рідині – фреоні. Для забезпечення належної роботи системи важливо періодично перевіряти рівень фреону, оскільки він поступово зменшується. Якщо після доливу рідини Ви помітили різке падіння її рівня і повільне охолодження автомобіля, це може свідчити про надмірну втрату фреону. Якщо у Вас виникли такі проблеми, зверніться до автосервісного центру "Хмельниччина-АВТО", що знаходиться за адресою: м. Хмельницький, пр-т Миру, 102.

 

 

Заправка фреону: коли потрібна

Система клімат-контролю допомагає тримати баланс температур всередині авто. Не пересушуючи повітря, вона гріє взимку та приємно охолоджує в літню спеку. А ще очищує повітря всередині, адже нівелює потрапляння в салон машини пилу та бруду ззовні. 

Майстри автосервісного центру "Хмельниччина-АВТО" зазначають, що навіть якщо рівень фреону падає на 15% щорічно, це нормально. Але якщо більше – потрібна ретельна перевірка кондиціонера, адже скоріш за все це свідчить про суттєві негаразди.

Негативні наслідки втрати фреону в системі кондиціонування можуть проявитися не одразу. Кондиціонер все ще може працювати, хоча його функціональність буде значно знижена. Така ситуація є досить небезпечною, оскільки при кожному запуску кондиціонера двигун машини буде вимушений працювати на підвищених потужностях, а це з часом призведе до доволі серйозних наслідків.

Рекомендуємо дотримуватися порад автомеханіків та проходити технічний огляд транспортного засобу щонайменше один раз на рік, щоб запобігти серйозним наслідкам та зберегти свій автомобіль у гарному стані.

 

Ось кілька порад, які допоможуть визначити, що кондиціонер може бути пошкодженим:

  • салон дуже повільно охолоджується;
  • кондиціонер працює шумно, особливо в перші хвилини після пуску;
  • в салоні починає з'являтись неприємний запах.

 

 

Як налаштувати систему

Перший етап ремонту та чистки кондиціонера – це відкачування залишків старого фреону та перевірка резервуара на наявність тріщин, які можуть призвести до витоку рідини. У разі, якщо цього недостатньо, потрібна більш ретельна діагностика. В окремих випадках необхідно розібрати торпеду. Після виявлення та усунення проблеми ми змащуємо рухомі деталі компресора оливою та заправляємо резервуар новим фреоном.

Цей процес здається простим, але вимагає професійного досвіду та навичок. Ми використовуємо сучасне обладнання та сканери для точної та швидкої діагностики. Запрошуємо Вас до нашого АЦ, аби переконатися у професійності та майстерності наших фахівців.